FANDOM

Budynki Redukcyjne Edytuj

Biuro Architekta Edytuj

Architect Badanie: Architektura (Szablon:Gospodarka)
Opis: Kąt, cyrkiel i linijka. Biuro Architekta dostarcza wszystko co jest potrzebne do projektowania mocniejszych murów i stabilnych dachów. Dobrze zaplanowany budynek potrzebuje mniej marmuru niż budynek z krzywymi ścianami . Każdy poziom budynku zmniejsza zapotrzebowanie na marmur w mieście o 1% wartości podstawowej.
Działanie: Zmniejsza zapotrzebowanie na marmur w mieście o 1% na jeden poziom budynku.

Warsztat Cieśli Edytuj

Carpentering Badanie: Stolarka (Szablon:Żegluga)
Opis: Tylko najlepsze drzewa są używane w Warsztacie Cieśli. Dlatego nasz rzemieślnik może budować mocniejsze ramy i nasze domy nie muszą być naprawiane cały czas. Każdy poziom Warsztatu Cieśli obniża zapotrzebowanie na materiały budowlane o 1% wartości podstawowej.
Działanie: Zmniejsza zapotrzebowanie na drewno w mieście o 1% na jeden poziom budynku.

Zakład Pirotechnika Edytuj

Fireworker Badanie: Pirotechnika (Szablon:Wojsko)
Opis: Ciągłe próby z fajerwerkami nie tylko rozświetlały niebo, ale też czasami otaczające budynki. Naszym naukowcom uda się zmniejszyć zużycia siarki, tylko wtedy, gdy będą ciągle testować nowe mikstury. Każdy poziom budynku zmniejsza zapotrzebowanie na siarkę w mieście o 1% podstawowej wartości.
Działanie: Zmniejsza zapotrzebowanie na siarkę w mieście o 1% na jeden poziom budynku.

Optyk Edytuj

Optician Badanie: Optyka (Szablon:Nauka)
Opis: Soczewka i lupa nie tylko pomaga naszym naukowcom widzieć lepiej i znajdować ważne papiery na swoich biurkach, są również potrzebne do wynalezienia wszystkich nowych technologii, co uczyni nas dumnymi. Optyk przechowuje wszystko czego potrzebujemy ostrożnie w magazynowanych pudełkach, a więc mniej rzeczy się tłucze i zapotrzebowanie na kryształ jest mniejsze w mieście na każdy poziom budynku o 1% wartości podstawowej.
Działanie: Zmniejsza zapotrzebowanie na kryształ w mieście o 1% na jeden poziom budynku.

Tłocznia win Edytuj

Vineyard Badanie: Tłocznia Win (Szablon:Gospodarka)
Opis: Tylko najczystsze wina dojrzewają głęboko i w chłodnych piwnicach miasta. Właściciel piwnicy dba o to, żeby nic nie przeszkadzało i wszystkie wina trafiły prosto na stoły naszych mieszkańców. Każdy poziom Tłoczni Win zmniejsza zapotrzebowanie na wino w mieście o 1% wartości podstawowej.
Działanie: Zmniejsza zapotrzebowanie na wino w mieście o 1% na jeden poziom budynku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki