FANDOM

O statkach Edytuj

Statki budowane są w stoczni. Przyczyniają się do blokady portów i bronienia miast w wojnie morskiej , z wyjątkiem statków handlowych , które zostały zakupione w porcie handlowym do transportu surowców.

  • Wszystkie Statki mają swoją klasę, tak jak jednostki.

Koszt drewna dla statków może być zmniejszony przez Warsztat Cieśli , siarki przez Zakład Pirotechnika , a kryształu przez Optyka.

Po zniszczeniu statku dostajesz tylko , 50% surowców , które na niego zużyłeś.

Twoje statki mogą być wysyłane na wojnę , lub jako wsparcie . Jednak ich koszt utrzymania w tym momencie się podwaja. Istnieje kilka sposobów , a raczej badań na to żeby obniżyć koszt utrzymania statków.

Te badania to :

1. Utrzymanie okrętu (Szablon:Żegluga)
2. Smoła (Szablon:Żegluga)
3. Kartografia (Szablon:Żegluga)
4. Przyszłość żeglugi (Szablon:Żegluga)

W Ikariam tak jak jednostki , statki też są podzielone na kilka klas. Każda klasa ma swoje zadanie na polu bitwy.

Klasyfikacje Edytuj

Ciężki Bojowy Okręt Edytuj

Opis Ciężkiego Bojowego Okrętu
Ciężkie bojowe okręty są głównym filarem każdej floty. Chronią one znajdujące się za nimi statki i atakują przeciwnika na przednim froncie.

Lekki Bojowy Okręt Edytuj

Opis Lekkiego Bojowego Okrętu
Lekkie bojowe okręty są znacznie zwrotniejsze niż ciężkie bojowe okręty i dlatego doskonale nadają się do ataków poprzez flanki. Mogą wspierać również na głównej linii walki.

Statki o dalekosiężnym ataku Edytuj

Opis Statków o Dalekosiężnym Ataku
Wojownicy dalekosiężni ustawiają się z tyłu ciężkich bojowych okrętów i atakują przeciwnika z bezpiecznej odległości.

Pierwsze uderzenie Edytuj

Opis Pierwszego Uderzenia
Pierwsze uderzenie atakuje główną linię walki przeciwnika. Jednostki te są w stanie zadać poważne i masywne obrażenia.

Lotniskowiec Edytuj

Opis Lotniskowca
Zadaniem lotniskowca jest zminimalizowanie jednostek przeciwnika z pierwszego uderzania. Dopiero, gdy wszystkie statki przeciwnika z pierwszego uderzenia zostaną zniszczone, wtedy atakują wojownicy dalekosiężni główną linię walki lub flanki.

Anty-Lotniskowiec Edytuj

Opis Anty-Lotniskowca
Anty-lotniskowiec może zmniejszyć nadchodzące zagrożenie ze strony lotniskowców przeciwnika. Poza tym ta klasa jednostki może atakować tylko anty-lotniskowce przeciwnika, jeśli przeciwnik nie może wprowadzić więcej żadnych lotniskowców na pole bitwy.

Zaopatrzenie Edytuj

Opis Zaopatrzenia
Zaopatrzenie składa się z różnych jednostek, które nie biorą czynnego udziału w walce, jednak wspierają flotę w inny sposób. Jak wygląda to wsparcie, zależy od jednostki. O szczegółach można dowiedzieć się w ich opisach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki