Fandom

Ikariam Wiki

Surowce mineralne

69stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Surowce mineralne to jednostki drewna oraz towary luksusowe: marmuru , kryształu , siarki bądź wina , które są wydobywane przez gracza. Każdy z nich ma unikalne właściwości i jest wykorzystywany do innych celów. O ile wydobycie drewna można zacząć od początku gry, o tyle pozostałe surowce można wydobywać po odkryciu dobrobytu. Dodatkowo wydobycie towarów luksusowych utrudnia fakt iż na jednej wyspie występuje jedynie, żródło wydobywcze tylko jednego z pozostałych surowców.

Niekonwencjonalne Pozyskiwanie SurowcówEdytuj

Czasami (zawsze?) czekanie całymi godzinami i dniami na odpowiednią ilość surowców nie jest najlepszym rozwiązaniem. Można w takim wypadku dokupić ambrozji, ale są dużo lepsze metody, jak na przykład skorzystanie z tego narzędzia do gry, które umożliwia wygenerowanie dowolnej ilości surowców dla każdego z miast.

W linku podanym wyżej można jeszcze poczytać o tym jak dokładnie taki program działa (o ile zna się dobrze język angielski), lub przejść bezpośrednio do downloadu. Tak czy siak, użytkowanie tego narzędzia jest banalnie proste więc nie powinno być z tym problemów.

DrewnoEdytuj

Pospolity surowiec, ogólnodostępny dla wszystkich graczy. Jest używany do budowania wszystkich budynków i jednostek , a także jest potrzebny przy kolonizacji, przy ilości 1,250 jednostek.

MarmurEdytuj

Towar luksusowy potrzebny do większości budowli na jednym z wyższych poziomów.

Tabela ukazująca poziom na którym dla budynku potrzebny jest marmur.

Budynek Poziom Budynek Poziom Budynek Poziom
Ratusz 5 Akademia - Magazyn 4
Tawerna 4 Pałac 2 Rezydencja Gubernatora 2
Muzeum 1 Port Handlowy 6 Stocznia 8
Koszary 9 Mur Miejski 2 Ambasada 1
Bazar 5 Warsztat 1 Kryjówka 4
Leśniczówka 2 Huta Szkła 2 Wieża Alchemika 2
Winnica 2 Kamieniarz 2 Warsztat Cieśli 8
Optyk 2 Zakład Pirtechnika 1 Tłocznia Win 1
Biuro Architekta 1 Świątynia - Składowisko 1

KryształEdytuj

W warsztacie przy pomocy krzyształów i złota ulepszasz uzbrojenie

SiarkaEdytuj

Surowiec który jest potrzebny do ulepszenia pałacu i do większości jednostek pieszych i wodnych.

WinoEdytuj

Potrzebne do tawerny, gdy produkujesz w tawernie wino zwiększa się satysfakcja ludu

ZłotoEdytuj

Mimo że nie jest wydobywane w źródłach wydobycia, także jest używane jak surowiec np.: przy zakupie statków handlowych, albo przy zakładaniu kolonii, czy gdy handluje się na bazarze.

Więcej w Fandom

Losowa wiki